Monday 18 April 2016

Salah siapakah ini?

Aku banyak kerja perlu diselesaikan. Tapi aku masih duduk. Aku cukup bosan. Tidak tahu apa yang perlu dilakukan. Langsung aku rasa ngantuk dan aku beransur-ansur mengensot lalu aku tersadai di atas tilam. Jadi. Salah siapakah ini?
Melengah-lengah. Membuat aku lemah. Jadi, apakah yang seterusnya harus aku lakukan? Adakah aku harus terus membiarkan diriku tersadai diatas tilam  lena dibuai mimpi atau masih duduk mengenang nasib sehari-hari, atau apakah yang seterusnya yang harus aku lakukan? #mengujidirilama2sesalmenganistakgunalagi

No comments:

Post a Comment

kome bace aje ler.. suka or tak suka itu terpulang pada kome..
lepas tu moh la comment,, kome komen je.. aku terima dengan mata terbuka.. mungkin dengan komen korg aku boleh buat pembaharuan pada blog aku ni.. ;) #tq pada awak sbb sudi baca blog saya yg banyak kekurangan ni.. ilysm :)